Nike представила нову концепцію магазинів Nike Unite
- Фото:
- malls.com
Магазини Nike Unite запропонують покупцям спеціально підібраний асортимент товарів для регіону та дизайну з місцевими кольорами.
Nike розробила нову роздрібну концепцію під назвою Nike Unite, щоб запропонувати клієнтам ще більш персоналізований досвід. Головною ідеєю нових торгових площ буде об’єднання покупців через любов до спорту та прагнення зв’язати місцеві громади.
Нові магазини буквально виражають увагу до місцевих інтересів. Дизайн магазинів включатиме доступ до місцевих визначних пам’яток, карт, стендів з інформацією про значні історичні події, пов’язані зі спортом, а також зображення відомих спортсменів з їхніх рідних міст. Також буде запропонований асортимент товарів, що підбираються індивідуально для кожного місця з урахуванням сезонних змін.
Магазини Nike Unite вже відкрилися в Південній Кореї, Великобританії та США. Всього вже відкрито п’ять магазинів, а до кінця 2020 року ще чотири відкриють свої двері. Незабаром планується збільшення кількості американських магазинів та відкриття двох торгових точок у Пекіні.