All Retail
Опубліковано

Бренд нижньої білизни Victoria’s Secret втрачає клієнтів

Теги:
Victoria's Secret
Фото:
malls.com

Victoria's Secret продовжує переживати важкі часи - клієнти йдуть до конкурентів.

Американський модний рітейлер L Brands, який є власником роздрібних мереж Victoria's Secret та Bath & Body Works, повідомив про результати своєї діяльності за третій квартал 2020 року. Продажі компанії зросли на 14% у порівнянні з попереднім роком.

Незважаючи на ринкову кризу, L Brands отримала понад 330 мільйонів доларів чистого прибутку у першому кварталі цього року.

Згідно з повідомленням компанії, продажі нижньої білизни марки Victoria's Secret продовжують падати в США. У третьому кварталі зниження склало ще 14% - до 1,35 млрд. доларів. Одночасно магазини косметики та парфумерії Bath & Body Works збільшили свій дохід на 600 мільйонів доларів до 1,7 мільярда доларів за рік, що дозволило L Brands покращити загальну динаміку продажів.

Учасники ринку зазначають, що Victoria's Secret продовжує переживати складні часи, коли клієнти йдуть до конкурентів. На тлі карантину попит ще більше зростає на марки, що спеціалізуються на зручній білизні та одязі для сну.

Раніше L Brands планував продати 55% Victoria's Secret приватній інвестиційній компанії. І все-таки угоди на 525 мільйонів доларів, яка передбачала закриття 250 магазинів, не відбулося.