All Retail
Опубліковано

Американські гіганти електронної комерції досягли рекордного зростання продажів

Онлайн-продажі в США виросли на 50% в порівнянні з попереднім кварталом.

Вартість продукції, закупленої американцями в III кварталі 2020 року, склала 218 млрд. доларів.

Роздрібні онлайн-продажі в Сполучених Штатах поступово повертаються до допадемічного рівня. Звіт, опублікований Digital Commerce 360, показує, що онлайн-покупці в США витратили 218,1 млрд. доларів на роздрібні покупки в III кварталі 2020 року, тоді як в II кварталі 2020 роки було витрачено 211,5 млрд. доларів.

Згідно з аналізом Stock Apps, в III кварталі 2020 року зростання склало 50%. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року загальна вартість роздрібних покупок в III кварталі 2019 року склала 145,5 млрд. доларів США.

Продажі електронної комерції в США в 2019 році склали 601,65 млрд. доларів США або 11% загального обсягу роздрібних продажів по всьому світу — передає WH.pl

У міру зростання продажів електронної комерції в США, виручка найбільших інтернет-магазинів значно зросла. Amazon зафіксував зростання доходів в США на 39,3% в III кварталі 2020 року. Однак в результаті зростання інших гігантів електронної комерції частка Amazon в доходах онлайн-торгівлі в США за цей період дещо знизилася. За даними Digital Commerce 360, вона знизилася з 23,6% в II кварталі до 23,1% в III кварталі 2020 року.

Деякі рітейлери в Сполучених Штатах домоглися виключно високих результатів під час пандемії. У 2020 фінансовому році Costco показала збільшення онлайн-продажів на 49,6%.

Аналогічним чином, для Best Buy Co. в 2020 фінансовому році обсяг онлайн-продажів збільшився на 242%. Виручка компанії від онлайн-продажів на ринку США за квартал склала 4,85 млрд. доларів, що стало новим рекордом для компанії. Останній рекорд побив попередній майже на 40%.

Walmart Inc. зафіксував зростання онлайн-продажів на 97% в II кварталі фінансового року, що закінчився 31 липня 2020 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або