All Retail
Опубліковано

Білоруси придбали більше 1 млн. товарів на AliExpress

13 листопада завершилися головна розпродаж року на AliExpress. Цього року білоруси вперше могли скористатися всіма її можливостями — і проявили помітну активність: за три дні розпродажу покупці придбали більше 1 млн. товарів на AliExpress.

Під час розпродажу магазини, представлені на AliExpress, надавали своїм покупцям значні знижки на різні категорії товарів. Так, наприклад, компʼютери й офісну техніку можна було придбати з вигодою до 60%, побутову техніку — зі знижками до 50%, товари для здоровʼя і краси — до 70%.

У топ найпопулярніших категорій, якими зацікавилися білоруські користувачі AliExpress в період проведення великого розпродажу (з 11 по 13 листопада), потрапили мобільні телефони і переносні пристрої, побутова техніка, інструменти, товари для дому і саду, автотовари, товари для занять спортом та розваг, товари для краси і здоровʼя, а також прикраси та аксесуари — передає belretail.by

Найактивніше жителі Білорусі користувалися можливістю придбати із максимальними знижками такі пристрої, як фітнес-браслети (зокрема, Xiaomi Mi Band 5), смартфони (наприклад, актуальну новинку POCO X3 від Xiaomi), роботи-пилососи (в лідери вирвався Roborock S5 Max) та іншу техніку — від бездротових навушників і зовнішніх акумуляторів до телевізійних приставок і навіть електроінструментів. Однак багато хто скористався розпродажем, щоб підготуватися до новорічних свят: в список бестселерів потрапили різні варіанти світлодіодних гірлянд (наприклад, у вигляді завіс на вікна), нарядні сукні та карнавальні костюми для дітей. З цілком зрозумілих причин під час минулого розпродажу спостерігався помітний сплеск інтересу до товарів для здоровʼя: таких, як безконтактні термометри і пульсоксиметри для вимірювання рівня кисню в крові, а також захисні маски для обличчя. Серед більш традиційних товарів в сфері турботи про своє здоровʼя популярністю користувалися електричні зубні щітки.

Історія «Всесвітнього дня шопінгу 11.11» почалася в 2009 році із 24-годинного онлайн-розпродажу, який провели 27 торгових компаній, представлених на інтернет-майданчику Tmall.com. Метою акції була пропозиція покупцям товарів зі значними знижками в міжсезоння, коли розпродажів в традиційних магазинах зазвичай немає.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або