All Retail
Опубліковано

«Чорна пʼятниця» в США: покупці переходять в онлайн-магазини

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
innotechnews.com

Згідно з опитуванням Deloitte, в якому брало участь 1200 осіб, 57 відсотків споживачів в США заявили, що бояться робити покупки під час розпродажів офлайн через пандемію коронавируса.

Для порівняння: 51 відсоток опитаних у вересні були стурбовані. Таке збільшення не дивне на тлі зростання числа випадків коронавіруса в США. 3 листопада кількість нових щоденних заражень в країні перевищила 100 000 і з тих пір продовжує зростати.

Ця тенденція викликає особливу заклопотаність на тлі наближення свят. Масові заходи, в тому числі походи по магазинах в Чорну пʼятницю, стають звичайним явищем. Однак опитування Deloitte показують, що звичних для того часу черг в магазинах в цьому році можна не боятися.

Раніше багато великих рітейлерів оголосили про різні заходи, які вони зроблять під час святкових розпродажів. Це обмеження на кількість людей, що одночасно знаходяться в магазині.

Розпродажі розтягнуться на декілька тижнів. Але, схоже, покупці не захочуть приходити в магазини. Так, 61% респондентів заявили, що не планують здійснювати спільні покупки з сімʼєю або друзями. Рік тому подібне говорили 48% опитаних.

Але в той же час збільшується кількість людей, які планують здійснювати покупки в Інтернеті. Намір робити покупки в Інтернеті озвучили 74% опитаних, що помітно вище, ніж 62% в минулому році. Можна припустити, що до кінця розпродажів кількість потенційних онлайн-покупців збільшиться ще більше.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або