Яка реклама найбільш ефективна при прийнятті рішень про покупки онлайн
- Фото:
- shoppingpl.com
Згідно з новим дослідженням Clinch, у продуктових інтернет-магазинів більше можливостей, ніж будь-коли раніше, для залучення і утримання клієнтів
Глобальна пандемія прискорила розвиток цифрових покупок і електронної комерції практично у всіх категоріях роздрібної торгівлі. Покупки в продуктових магазинах не є винятком і, мабуть, найкращі в довгостроковій перспективі, згідно з опитуванням про переваги споживачів в області покупок продуктів в Інтернеті, проведеному Clinch, компанією Personalization Everywhere, яка забезпечує міжканального динамічну творчу оптимізацію (DCO) і технології споживчого інтелекту .
Опитування показало, що 75,4% споживачів час від часу купують продукти в Інтернеті, причому 80% цих споживачів роблять покупки в Інтернеті частіше, ніж будь-коли раніше, після пандемії COVID-19. Ця тенденція збережеться, оскільки 75,8% споживачів планують продовжувати купувати часто продукти в Інтернеті після того, як пандемія вщухне.
Яким чином інтернет-магазини продуктових магазинів використовують цю тенденцію при наявності зацікавленої аудиторії? Згідно з дослідженням, такі канали найбільш ефективні при прийнятті рішень про покупку:
- Рекламні ролики на телебаченні — 37,97%
- Реклама в Facebook — 28,2%
- Рекламні ролики на стрімінговому ТБ — 26,69%
- Реклама в Instagram — 24,81%
- Реклама на YouTube — 23,31%
- Пряма поштова розсилка — 19,17%
- Сайти, які не повʼязані з електронною торгівлею — 18,05%