Магазин косметики «Мон Шері» в «Епіцентрі» відкрився в новому форматі
- Фото:
- All Retail
Днями у Львові після масштабної реконструкції відкрився оновлений торговельний центр «Епіцентр» на вул. Городоцька, 302.
У ньому вперше було представлено новий формат магазину косметики «Мон Шері» (Mon Cheri), який мережа «Епіцентр» розвиває вже два роки.
Змінився не тільки дизайн та обладнання, клієнтам запропоновано косметичні бренди, що не представленні в інших роздрібних мережах: починаючі від балійської косметики, до чоловічих брендів, які наразі можна придбати лише в барбер-шопах.
«В оновленому форматі «Мон Шері» ми зробили нову зручну навігацію, розставили продукцію за секторами, зменшили висоту торговельного обладнання. Це дозволяє візуально зовсім інакше сприймати продукцію в магазині. В оформленні ми використали багато яскравих емоцій, які вигідно підсилюють продукт. Заходячи до нас, клієнти мають відчути креативність, творчість, бажання робити покупки», — говорить директор направлення «Декор» компанії «Епіцентр» Юлія Усата.
Як зазначають у «Мон Шері» на відміну від класичних косметичних мереж, вони чимало уваги приділяють роботі з молодими та просунутими брендами, улюбленцями instagram-спільноти. У нових «Мон Шері» чимало уваги надано органічній продукції. Водночас на полицях магазину представлена ексклюзивна косметика від професійних салонних брендів, які розвивають так звані «домашні» лінійки косметики та засобів для самостійного догляду за обличчям і тілом. Крім того, у «Мон Шері» можна знайти цікаві українські марки.
«Завдячуючи широкій лінійці продукції в різних цінових категоріях «Мон Шері» позиціонується як універсальний магазин косметики для всіх категорій покупців. Це й молоді дівчата, і мами, і підлітки, яким потрібна органічна гіпоалергенна косметика для тіла та обличчя, і вимогливі клієнти спа-салонів, які можуть знайти в нас цікаві продукти у вигляді детокс-коктейлів, і чоловіки. Усі хто хочуть придбати щось цікаве, можуть купити це в нас», — наголошує Юлія Усата.
До речі, окремий корнер у магазині буде присвячений чоловікам. Наразі, понад 50 % відвідувачів мережі торговельних центрів — чоловіки, тож «Мон Шері» має значно більше чоловічої аудиторії ніж у конкурентів, пояснюють в «Епіцентрі».
Перший магазин «Мон Шері» в національній мережі ТЦ «Епіцентр» був відкритий у 2018 році в Києві в ТЦ «Епіцентр» на проспекті Бандери. На сьогодні мережа «Мон Шері» налічує 12 магазинів. Найближчим часом в оновленому форматі відкриються магазини в Запоріжжі та Хмельницькому.