All Retail
Опубліковано

Lidl та Kaufland посилюють свої цифрові можливості

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
careers.lidl.co.uk

Schwarz Group, материнська компанія Lidl та Kaufland, має запустити інтелектуальні хмарні рішення на початку 2021 року.

Lidl реорганізовує свої ІТ та цифрові підрозділи, щоб зосередитись на цифровій трансформації своїх магазинів, тоді як нещодавнє придбання інтернет-магазину real.de пришвидшить омніканальну трансформацію Kaufland.

Schwarz Group випустить рішення для хмарних обчислень у січні 2021 року, оскільки має на меті конкурувати з такими гігантами, як Microsoft і Amazon Web Services (AWS). Рішення розробляє STACKIT, цифровий бренд Schwarz Group для ІТ-послуг.

Придбання спеціаліста з програмного забезпечення Camao IDC у травні 2020 року призвело до того, що Schwarz залучив до свого складу понад 70 фахівців з цифрових технологій.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або