All Retail
Опубліковано

Чорна п’ятниця перейшла в Інтернет і побила всі рекорди

Теги:
Black Friday
AR ексклюзив
Фото:
gadgetsnow.com

Хоча щоденна відвідуваність магазинів у Чорну п’ятницю впала на 52%, продажі в Інтернеті побили новий рекорд.

Кілька факторів призвели до зменшення відвідуваності одночасно. Це побоювання самих споживачів, які не прагнуть поспішати відвідувати місця, де багатолюдно, під час пандемії коронавірусу. Свою роль зіграли обмеження для магазинів, метою яких було запобігання великим натовпам покупців.

Як результат, за даними аналітичного агентства Sensormatic Solutions, відвідуваність звичайних магазинів США у Чорну п’ятницю впала на 52 відсотки. Середня кількість відвідувачів залежала від регіону; більше відвідувачів було в південних штатах. Але загалом картина була однаковою по всій країні — люди вважали за краще скуповуватись в Інтернеті.

На День Подяки відвідуваність більшості магазинів впала на 95%. Слід зазначити, що багато продавців не очікували великої відвідуваності, а тому залишались закритими.

За даними Adobe Analytics, яка відстежує Інтернет-покупки, американські споживачі витратили близько 9 млрд доларів в Інтернеті в Чорну п’ятницю. Це на 22% більше, ніж попередній рекорд — 7,4 млрд доларів, встановлений у 2019 році.

Люди купували в Інтернеті речі, які раніше воліли купувати особисто в звичайних магазинах — їжу, алкоголь, електроніку та інші. Деякі з найбільш продаваних продуктів включають машини Hot Wheels, іграшки Lego, навушники Apple AirPods та телевізори Samsung. Одночасно зростання продажів відзначається для великих гравців, таких як Walmart та Target, та менших роздрібних торговців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або