All Retail
Опубліковано

Телевізори, «дрібний побут» та посуд: що з техніки купували в Чорну пʼятницю-2020

Теги:
Фокстрот

Омніканальний ритейлер Фокстрот підвів підсумки головного розпродажу року – «Чорної п'ятниці», яка в цьому році пройшла абсолютно за іншим сценарієм.

Традиційно в ніч на останню п’ятницю листопада у всьому світі стартував грандіозний розпродаж року, яку всі «охрестили» Чорною п’ятницею. Однак через «карантин вихідного дня» в Україні у більшості магазинів побутової техніки акція розпочалася зі стартом робочого тижня — 23 листопада і тривала до 30 листопада.

Чи виправдала вона очікування ритейлерів розповів В’ячеслав Склонний, комерційний директор мережі Фокстрот.

"Перший факт цього року — це відповідність очікувань і реальних продажів на Чорну п’ятницю. Також варто відзначити відсутність сильних піків активності на старті розпродажу і поступове посилення до його закінчення. Помірна активність спостерігалася протягом усього періоду і посилилася безпосередньо ближче до п’ятниці. Але, у зв’язку з тим, що на вихідних робота роздрібних магазинів була поставлена ​​на паузу і всі замовлення здійснювалися суто в інтернет-магазині, понеділок 30 листопада, як останній день акції, став саме тим днем ​​"Ч", коли ми зрозуміли, що Чорна п’ятниця відбулася«, — розповів В’ячеслав Склонний.

За даними Foxtrot.ua, за тиждень Чорної п’ятниці онлайн-трафік зріс на 60% (у співвідношенні рік до року і тиждень до тижня). Трафік в офлайн-магазини виріс на 120% в порівнянні з попереднім тижнем і прогнозовано у зв’язку з карантином вихідного дня скоротився на 20% в порівнянні з минулим роком. Також виправдалися прогнози щодо збільшення частки онлайн-продажів до 20% від товарообігу компанії. Середній чек в цей період виріс на 20% в порівнянні зі звичайним тижнем.

Драйвером продажів так само, як і минулого року, очікувано стали телевізори, які приросли більш ніж в 5 разів тиждень до тижня. Другим, несподіваним фактом, що характеризує Чорну п’ятницю-2020 року є істотне зростання практично за усіма напрямками, однаковий приріст в 3 рази в порівнянні з попереднім періодом показали напрямки дрібного побуту, великого побуту, ІТ-товари, аксесуари. Як не дивно, але «антилідером» за приростом стала категорія смартфонів, яка приросла «всього» у 2,5 рази.

"У дні розпродажу навантаження на одного середньостатистичного співробітника збільшилося в 4-5 разів. Крім цього, на персонал ще лягла додаткова відповідальність за видачу і доставку попередньо замовлених консолей Play Station 5 і двох нових моделей 12-ї лінійки Iphone, що якраз співпало зі стартом Чорної п’ятниці. Даний фактор теж став особливістю цього сезону", — додав В’ячеслав Склонний.

Найбільш популярним брендом і лідером за приростом в основних категоріях техніки став Samsung. Вкрай високу динаміку в продажах показав LG. Відмінний результат зафіксований за брендом Hisense (телевізори), який приріс в 6 разів до попереднього періоду.

Якщо говорити про проданий товар в штуках, то найбільш затребуваним серед покупців Фокстрот став ... посуд! За ним — смартфони, телевізори, електрочайники та навушники.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або