All Retail
Опубліковано

Відкриття флагмана: чим унікальний столичний Фокстрот на С.Бандери, 21

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Популярна мережа з торгівлі побутовою технікою і електронікою Фокстрот представила в Києві новий магазин-флагман на проспекті С.Бандери, 21 з масою інноваційних рішень і широкими можливостями експірієнс для покупців.

У мережі Фокстрот сталося дійсно історична подія — реформат магазину-легенди, який утримує лідерські позиції протягом багатьох років і займає 1 місце в рейтингу мережі за багатьма показниками. Урочисте відкриття флагмана відбулося 13 листопада

Українська мережа магазинів електроніки та побутової техніки. Налічує 162 супермаркети в 90 містах України торговельною площею 153 тис. кв. м.

Що вражає відразу, так це його розміри: 2 поверхи, 2700 м2 торгової площі свідчать про те, що тут вдалося розмістити понад 5500 одиниць техніки. Звичайно, такі масштаби і кількість асортименту вражають!

«Ми прагнули до принципово нового, справді унікального формату. І цей магазин поєднав в собі найкращі рішення, ідеї та пропозиції. Особливу увагу приділили зонуванню і спрощенню навігації. Розподілили товари так, щоб покупець міг отримати максимальний вибір в одній локації, а не витрачав час, переходячи від полиці до полиці», – відзначають у Фокстрот.

• 81 бренд-зона;

• 12 проектів катмен;

• 11 демонстраційних зон.

Тут представлений асортимент товарів більш ніж від максимальної кількості виробників: SAMSUNG, LG, SONY + SONY PlayStation, APPLE, ELECTROLUX, PHILIPS, HUAWEI, Орро, HISENSE, PYRAMIDA і багато інших, що означає, що можна прийти, подивитися, помацати, протестить новинки і топові моделі техніки і гаджетів, вибрати і відразу купити з доставкою додому. А це:

• 300 моделей смартфонів;

• понад 100 ноутбуків;

• понад 200 телевізорів;

• 500 моделей холодильників і пральних машин;

• дрібна побутова техніка, девайси для краси, акустика. аксесуари та багато іншого.

Велика побутова техніка тут розділена на шоуруми популярних брендів. Один з них – Beko з понад 50 позицій товару. Цей бренд давно працює з Фокстрот, був першим у спільному оформленні шоу-румів, тому дуже яскраво заявив про себе в цьому магазині зоною з максимальною викладкою на площі понад 100 м2.

Є можливість протестувати гаджети, вивчити, перевірити. Окремо виділена ​​зона товарів для геймінгу. Тут пропонуються всі найостанніші рішення для фанатів ігор: ноутбуки, системні блоки, монітори, ергономічні миші, аксесуари тощо. Це сприятиме кращому розумінню і вибору найоптимальніших поєднань різної техніки.

Звичайно ж, нікого не залишить байдужим стильний, зручний, сучасний, яскравий дизайн, що, безумовно, є другою важливою «фішкою» магазину. Фірмовий формат «білого хаба» (який об'єднує в собі зону отримання інтернет-замовлень, розрахунку, надання сервісних послуг) вдало реалізований як на першому, так і другому поверхах магазину.

Третя перевага: в цьому магазині працює найсильніша команда продавців-консультантів, які є справжніми експертами і помічниками при виборі електронних гаджетів, техніки для дому та для дозвілля. Більш того: наявність безмежної онлайн-полки FOXTROT.UA дозволяє ознайомитися з усім асортиментом мережі вибрати потрібну модель, якщо вона не представлена ​​в магазині фізично, і оформити покупку.

Як відомо, минулого року Фокстрот оголосив про повне перезавантаження бренду, яка торкнулася перш за все оновлення торгових точок. Починаючи з середини 2019 року «нове обличчя» отримали 40 магазинів в різних куточках країни.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або