Вино заговорило з людьми в новій кампанії goodwine
- Фото:
- Marketing Media Review
Banda випустили новий ролик для goodwine, в якому вирішили похитнути образ вина, який українці сприймають як щось складне і пафосне.
Метою нової комунікації було перетворити вино з музейного експоната в товариша, якого можна взяти і на пікнік, і на вечірку і подивитися з ним кіно. У ролику вино спускається зі своєю полки, щоб подружитися і розвінчати про себе міфи.
Креативщики також зробили так, щоб винний відділ заговорив з людьми. Для цього вони створили персонажа-провідника, який зʼявляється на плашках і допомагає розібратися у вині: з чим його пити і в який келих налити. Поруч з плашками додали таблички з іронічними поради, які підказують, в яких ситуаціях підходить та чи інша вино.