«Сільпо» після карантину, як гриби після дощу
- Фото:
- All Retail
До кінця поточного року Київ поповниться ще одним супермаркетом «Сільпо».
Новий магазин мережі почне свою роботу в складі ТРЦ «Атмосфера», розташованого на Столичному Шосе, 103. В даний момент інформація про пошук персоналу в новий «Сільпо» вже міститься на провідних вітчизняних онлайн-ресурсах з працевлаштування.
Примітно, що новий «Сільпо» в «Атмосфері» змінить тут свого конкурента — магазин «Фуршет-Гурман». Ще на початку літа ми побачили замість працюючого раніше тут преміального супермаркету спорожнілі прилавки і повну відсутність персоналу з покупцями. Правда, в самому ТРЦ нам повідомили, що «Фуршет-Гурман» закрився паралельно з приходом карантину.
«Фуршет-Гурман», для якого, пандемія і карантин, мабуть, стали вирішальним фактором для закриття, працював в ТРЦ «Атмосфера» з 2014 року. Але навіть за відгуками відвідувачів можна було зрозуміти, що останнім часом магазин почав стагнувати: колишні сервіс і асортимент впали в своїй якості.
«В цілому, якщо промоніторити динаміку закриттів обʼєктів мережі «Фуршет», можна зробити висновок, що лише в 2020-му році закрилося вісім супермаркетів рітейлера, ще девʼять — в попередньому році. «Фуршет» повільно пристосовується до викликів сучасного роздрібного ринку, тому змушений закривати найменш рентабельні обʼєкти в столиці і периферійних регіонах своєї присутності», — говорить директор дослідницької компанії GT Partners Ukraine Ігор Гугля. На кінець вересня поточного року в портфелі цієї мережі налічувався 51 супермаркет, розташований в 14 областях країни.
Ситуація в «Сільпо» зовсім зворотня: з початку поточного року рітейлер відкрив вже 15 нових концептуальних торгових обʼєктів, і це явно не остаточна цифра в 2020 р.
В експертних колах раніше існувала думка, що розташування ТРЦ «Атмосфера» — далеко не найвигідніше для ведення тут вдалого рітейл-бізнесу. Більш того, в безпосередній близькості від нього розташований ще один великий обʼєкт компанії Fozzy Group (правда, іншого формату) — гіпермаркет Fozzy Cash & Carry. Проте, мабуть, в Fozzy Group розгледіли потенціал «Атмосфери» і вирішили відкрити тут «Сільпо».
До слова, не тільки «Сільпо» буде піднімати загальну привабливість торгового центру «Атмосфера». Місяць тому найбільший в Україні онлайн-рітейлер косметики і парфумерії Makeup відкрив в цьому ТРЦ свій перший оффлайн магазин.