All Retail
Опубліковано

Starbucks має намір відкрити 22 тисячі кавʼярень в найближчі 10 років

Найвідоміша в світі мережа кавʼярень планує відкрити 22 000 нових закладів в різних країнах світу протягом наступних десяти років.

Для жителів різних міст може здатися, що Starbucks вже на кожному розі. Але зупинятися на досягнутому компанія не має наміру. Під час заходу для інвесторів компанія оголосила про план збільшення кількості точок з 33 000 сьогодні до 55 000 до 2030 року.

Компанія робить ставку на нові кавʼярні, в тому числі більш дрібні, і орієнтована на самообслуговування. Це приверне більше кліентів. Ставки будуть зроблені на ті регіони, де бренд Starbucks ще не представлений або не користується особливою популярністю. Особливу увагу в мережі буде приділено передмістям, а не густонаселеним районам. І це стане можливим саме завдяки появі нових форматів.

Під час пандемії коронавіруса продажі компанії в закладах звичайного формату в центрах міст помітно знизилися. У той же час невеликі заміські кавʼярні і аутлети, що працюють виключно на виніс, показали зростання продажів. Загалом мережа працює непогано, незважаючи на всі економічні труднощі, викликані пандемією.

У той же час Starbucks планує розширювати всілякі програми лояльності, сподіваючись привернути увагу споживачів. Також в меню будуть додані нові напої на основі вівсяного молока. Компанія раніше випробувала їх в деяких закладах США. Starbucks планує впровадити їх повсюдно. Нова лінійка включає коктейль еспресо з льодом, приготований з коричневого цукру і вівсяного молока.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або