Інтер’єр київського «Сільпо» розмалювали українські виконавці графіті
- Фото:
- All Retail
15 грудня 2020 ― «Сільпо» за адресою вул. Січових Стрільців, 37/41 у Києві перетворився на осередок стріт-арту. Цей оновлений магазин став 65-м дизайнерським супермаркетом у колекції мережі.
Збільшений до 1340 кв. метрів, простір «Сільпо» присвячено середовищу вуличних субкультур. Під стелею висить величезний бумбокс, серед фарбованих шин катають скейтери.
Усі графіті власноруч намалювали креатори ― Сергій Радкевич, CHZZ та група Nameless. Райтери «забомбили» стіни, колони, фрізи, обладнання магазину посвятами легендам R’n’B та хіп-хопу. В магазині можна знайти зображення Джеймса Брауна, Тупака, The Notorious B.I.G., Easy-E. А якщо придивитися, то в тегах приховано смисли та послання: панчі королеви українського хіп-хопу – одні з них ;)
Всередині «Сільпо» можна смачно чілити в концептуальному кафе. Воно відтворює вагон нью-йоркського метро, яке свого часу стало місцем комунікації андеґраундних креаторів. Проєкт кафе розробив і втілив львівський художник Сергій Радкевич, який кілька років поспіль був організатором фестивалю стріт-арту: «Цей розпис – персональна реакція на субкультурний рух 80-х, культури андеґраунду та хіп-хопу Нью-Йорка. Головна ідея – створення інверсії до виразних і характерних наративів того періоду. Розпис нагадує холкар*, що створений не на вагоні метро ззовні з повністю зафарбованими вікнами, а, навпаки, перенесений усередину інтер’єру».
Арткуратор проєкту ― агенція Port.agency, яка супроводжувала колаборацію мережі «Сільпо» і виконавців графіті.
«Ми насправді щасливі, що змогли підтримати український вуличний арт, хоч і в інтер’єрі :) Ми із захопленням спостерігали за тим, як магазин перетворюється на простір самовираження райтерів, ― ділиться враженнями Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». ― Було незвично не до кінця уявляти результат, адже це все тру графіті, створені без трафаретів. Та ми обожнюємо експериментувати і пропонувати щось нове нашим Гостям: як в асортименті, так і в атмосфері супермаркету».
Крім розширення культурних горизонтів, завдяки «Сільпо» можна урізноманітнити свій гурме-досвід, адже вибір продуктів у супермаркеті став ще кращим. У магазині з’явилася власна пекарня. А ще тут можна вибрати рибу гарячого копчення з власної коптильні, взяти із собою суші або замовити піцу з печі.
Щоб не порушувати флоу життя київських вулиць, в оновленому «Сільпо», крім шести звичайних кас, працюють 8 самокас, а двері для Гостей відчинені цілодобово.