Adidas продовжить відкривати нові магазини, незважаючи на зниження продажів через пандемію
Незважаючи на зростання електронної комерції та пандемію коронавірусу, компанія продовжуватиме збільшувати кількість торгових точок у всьому світі.
За словами генерального директора Adidas Каспера Рорштеда, незважаючи на те, що продажі в Інтернеті швидко зростають, люди все ще зацікавлені в відвідуванні звичайних магазинів. Він каже, що більшість людей хочуть взяти товар у свої руки і поглянути на нього, перш ніж купувати. І справді, не всі люблять вибирати кросівки в Інтернеті. До того ж, людям просто набридло сидіти вдома.
"Ми будемо продовжувати будувати магазини", — заявив генеральний директор Adidas. А де саме відбуватиметься будівництво та скільки нових торгових точок планується, стане відомо на початку наступного березня, коли компанія оприлюднить свій п’ятирічний план розвитку. Створення нових магазинів враховуватиме весь досвід, набутий у 2020 році.
Успіх Adidas з онлайн-продажами також був оголошений у третьому кварталі 2020 року, коли продажі зросли на 51% порівняно з аналогічним періодом минулого року. До цього, у другому кварталі, відбулося безпрецедентне зростання на 93 відсотки. Завдяки цьому дохід від онлайн-продажів за минулий рік повинен досягти 4,9 млрд доларів, що в чотири рази перевищує показник у 2019 році. Незважаючи на успіх онлайн-продажів, загальний дохід компанії все-таки впав на 34%.
На початку цього тижня стало відомо, що Adidas має намір розпочати оцінку стратегічних альтернатив Reebok, придбаного у 2006 році. І хоча бренд успішно оновлений, швидше за все, від нього в кінцевому підсумку відмовляться, продавши його іншій компанії.