All Retail
Опубліковано

Як покупцеві виявити спроби шахрайства під час проведення онлайн-покупок

В міру того як електронна комерція продовжує зростати, зростає і кількість різних видів шахрайства із платежами.

У цьому «ковідному» році інтернет-рітейлерам доведеться обробляти значно більше святкового купівельного трафіку. У звʼязку із зростанням числа випадків шахрайства з цифровими платежами кінець року викликає занепокоєння, оскільки шахраї прагнуть скористатися послугами неуважних здобувачів подарунків — пише belretail.by

Експерт по платежах Маріус Галдікас, генеральний директор ConnectPay, поділився рекомендаціями, які допоможуть покупцям зберігати пильність і легше виявляти спроби шахрайства з платежами.

Фішинг на особисті дані

Фішинг для отримання конфіденційних даних — не щось нове в арсеналі шахраїв. Однак в цьому році вони використовували бум курʼєрських послуг, щоб надати йому нове дихання. Шахраї націлені на нетерплячих покупців, розсилаючи неправдиві електронні листи, стверджуючи, що у них немає потрібних особистих даних для завершення доставки. Під приводом терміновості вони вимагають відновити інформацію і часто навіть забезпечують оплату доставки, таким чином виманюючи конфіденційні дані, а також кошти неуважних покупців.

"Той, хто запитує надто багато інформації, повинен негайно стати червоним прапором в будь-якому сценарії", — сказав М. Галдікас. «Що стосується виявлення схожих загроз, розумно шукати персоналізацію, а точніше її відсутність. Оскільки такі електронні листи розсилаються масово, вітання типу «Шановний пане / пані» є одними з найбільш часто використовуваних. Зміст повідомлення також має тенденцію бути досить розпливчастим".

"Додавання в закладки правильних URL-адрес сторінок найбільш часто використовуваних служб також може допомогти уникнути таких випадків, особливо якщо ви часто не переглядаєте веб-адреса двічі — помилка може легко прослизнути", — додав він.

Запит оплати подарунковою карткою

Іншою поширеною спробою крадіжки є вимога оплати виключно подарунковими картками. Тільки в Сполучених Штатах шахрайство з використанням подарункових карт і карт поповнення рахунку за перші три квартали 2020 року склало 79,9 млн. доларів втрачених коштів. Хоча споживачі тепер обережніші при розкритті даних своїх кредитних карт, подарункові карти не викликають такої ж обережності, що робить їх одними з найшвидших способів виманити гроші, оскільки крадіжка відбувається практично миттєво.

"Вони не є винятком для подарункових карт, використовуваних в якості оплати. При цьому багато хто стає жертвами через помилкове відчуття терміновості, що не залишає часу для споживача зробити крок назад і переоцінити пропозицію", — пояснив Галдікас.

"Після того, як справу зроблено, виправити ситуацію неможливо — кошти подарункової карти швидко витрачаються або продаються. Таким чином, найкраща превентивна міра — не ставити себе в таке становище і проводити платежі онлайн, де ви можете чітко бачити, якого платіжного партнера використовує рітейлер. Також розумно вивчити постачальника платіжних послуг, щоб усунути будь-які сумніви в законності того, хто буде розпоряджатися вашими кровно заробленими грошима".

Шахрайські дзвінки на благодійність

Сезон відпусток спонукає багатьох допомагати найбільш нужденним. Однак шахраї схильні зловживати цими благими намірами, імітуючи діяльність благодійних організацій і забираючи пожертвування. Звичайною ознакою такого шахрайства є використання надмірно агресивних формулювань, а також терміновість проведення транзакції.

"Здоровий скептицизм і перевірка всієї інформації про організацію залишається кращою мірою проти шахрайства. Тим не менш, кредитні карти мають кілька рівнів безпеки, тому внесення пожертвувань за допомогою карт ускладнює використання донорів", — пояснив він.

У той час як платіжний сектор постійно намагається вдосконалити заходи безпеки від шахрайства, споживач також повинен знати про можливі загрози, особливо в період свят.

"Друге припущення про підозрілі деталі повинно бути в центрі уваги кожного покупця, оскільки навіть самі надійні превентивні заходи можуть виявитися неефективними, якщо споживачі не знайдуть часу, щоб задати питання, хто буде розпоряджатися їхніми коштами", — уклав Галдікас.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або