All Retail
Опубліковано

Сума онлайн-покупок українців за 2020 р зросла на 41% — EVO

Теги:
e-commerce
Фото:
marketingland.com

Загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті в 2020 році, досягла 107 млрд грн, що на 41% більше, ніж в минулому році.

Про це свідчать результати дослідження групи компаній EVO, поширені в четвер.

"Рік тому ми прогнозували приріст e-commerce в 2020 році в Україні на рівні 15%, пандемія його істотно скоригувала. Безліч нових гравців зʼявилося в онлайні — від міні-виробництв до кафе. Великі онлайн і оффлайн-магазини і маркетплейси в більшій частині посилили свої позиції", — зазначає компанія.

За даними EVO, на сьогодні майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн — на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соціальних мережах. У 2019 частка e-commerce в рітейлі в Україні оцінювалася в 7%, а виріс ринок тоді на 17% в рік.

Відзначається, що за рік кількість замовлень на маркетплейсах EVO — Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua, IZI.ua і сайтах компаній Prom.ua зросла на 42%. При цьому середній чек впав на 10%.

Найбільший приріст за 2020 року спостерігається в категорії «Медичні товари». Крім того, більшим попитом, ніж в 2019 році, користувалися товари для садівництва і городництва. У Топ також потрапили зоотовари та продукти харчування.

За оцінками EVO, кількість онлайн-оплат за товари і послуги в 2020 році зросла на 50%. На маркетплейсах вже зараз, приблизно, 15% розрахунків — карткою в момент покупки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або