All Retail
Опубліковано

Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію про справжніх переможців

Теги:
Фокстрот
Фото:
Marketing Media Review

Креативна агенція Havas Ukraine і компанія Фокстрот випустили правдиву новорічну кампанію з дрібкою іронії та всенародними героями.

Що тут скажеш — 2020 рік став, напевно, одним із найскладніших для кожного з нас зі зрозумілих причин. І наприкінці цього складного року, коли шампанське буде в одній руці, а мандаринка в іншій, промайне думка: «Фух, а ми таки молодці. Витримали!».

Це правда, яка об’єднує не тільки певний сегмент аудиторії. І навіть не українців в цілому. Це правда, що об’єднує людей у всьому світі. Вона і стала основою ідеї: цьогорічний Новий рік — це святкування завершення 2020 року, переможцями якого є всі ми. Кожен з нас пройшов через свої перипетії і не зламався. Пристосувався, покращив навички, зробив усе, що зміг і навіть більше. Кожен з нас — переможець. А переможці заслуговують на приз — новорічні знижки від Фокстрот!

Ідея стала жити, перш за все, у роликах, герої яких — це уособлення всіх нас, справжніх переможців. Трохи пошарпаних, заклопотаних у робочих і домашніх справах, але гордих собою. Щасливих, що цей рік, а з ним і ось-це-ось-все, нарешті добігає кінця (звісно, так хочеться думати).

В рамках новорічної кампанії Фокстрот команда Havas Ukraine також створила короткі версії роликів, візуальні матеріали різних форматів та радіоролики. 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або