All Retail
Опубліковано

Danone запускає лінійку йогуртів з «потворних» фруктів

Теги:
Danone
Фото:
Bazilik Media

Продукцію виготовлять із фруктів, які недостатньо гарні для продажу в магазинах.

Компанія Danone запускає бренд Good Save, що випускатиме молочну продукцію з «потворних» фруктів.

Магазини зазвичай не приймають фрукти нестандартної форми або негарні на вигляд. Для нової лінійки йогуртів будуть використовувати саме такі фрукти, щоб запобігти їх псуванню й утилізації.

У першій партії виготовлять молочну продукцію з лимонами. Ініціативу започатковано в партнерстві з організацією Full Harvest Technologies Inc, де фермери продають негарні продукти.

На пакованні йогуртів розмістять спеціальну позначку. Вона означатиме, що додані в них фрукти могли бути просто утилізовані.

«Ми вважаємо, що, роблячи йогурти з фруктів, які в іншому випадку викинули б, ми створюємо сталу бізнес-модель», — прокоментував Сурбхі Мартін, віцепрезидент із маркетингу Danone у Північній Америці.

У Full Harvest зазначили, що запуск бренду покладе початок розвитку нового сегмента продуктів харчування.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або