All Retail
Опубліковано

Inditex закриє всі магазини Bershka, Pull & Bear і Stradivarius в Китаї

Теги:
Inditex

Один з найбільших в світі рітейлерів одягу — іспанська група Inditex — закриє до 90-та своїх магазинів в Китаї до кінця січня 2021 року. Компанія зосередиться на онлайн-каналах продажів.

Рішення торкнеться 34 торгових точки бренду Bershka, 37 — Pull & Bear і 22 — Stradivarius, — повідомляє WWD. Всі три мережі вийшли на китайський ринок в 2009 році, в розпал фінансової кризи на Заході. Це перший випадок, коли Inditex закриває відразу три мережі на одному з ключових ринків.

Протягом декількох років група реалізує план реорганізації своєї роздрібної мережі в глобальному масштабі, який включає в себе закриття магазинів, зі збільшенням загальної торговельної площі, і просування цифрових каналів. У 2020 році, після спалаху пандемії коронавіруса, компанія прискорила цей план і оголосила про намір закрити в 2020-21 роках від 1000 до 1200 магазинів по всьому світу, включаючи кожен четвертий в Іспанії. При цьому планується відкрити 450 нових точок.

В цілому група Inditex представлена ​​в Китаї 467 магазинами, ще 26 працюють в Гонконзі і пʼять — в Макао. Ключовий бренд концерну Zara налічує 163 точки, Massimo Dutti — 83, а Oysho — 80. Їх офіційний сайт і магазини на платформі Tmall також продовжать роботу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або