All Retail
Опубліковано

У Carrefour сміливі плани розвитку

Бренд Supeco, що належить Carrefour, в листопаді минулого року почав продавати непродовольчі товари в Інтернеті у своїй рідній Франції за моделлю click & collect. Тепер компанія повідомляє, що найближчим часом планує впровадити таке ж рішення в Румунії та Іспанії.

Поки невідома ситуація щодо Польщі, де в даний час діють девʼять стаціонарних дискаунтерів Supeco, більшість з яких були запущені в минулому році. Хоча Carrefour поки цього не підтвердив, цілком ймовірно, що компанія піде тим самим шляхом і у випадку з польським ринком — повідомляє WH.pl

Supeco — це гібридна концепція, що поєднує в собі дискаунтер і магазин формату Cash & Carry. В даний час у Франції всього шість таких магазинів, але плани до кінця 2021 року сміливі — очікується, що кількість магазинів на зазначеному ринку перевищить 50 одиниць.

Supeco продає через Інтернет тільки непродовольчі товари. У стаціонарних магазинах, що працюють під тим же прапором, ці продукти приносять 5-6% виручки від продажів.

Пропозиція Supeco адресована як індивідуальним клієнтам, які можуть робити повсякденні покупки, так і бізнес-клієнтам, які ведуть справи у сфері торгівлі або громадського харчування та можуть здійснювати оптові закупівлі.

Спрощена організація магазинів, що відноситься до типових магазинах Cash & Carry, означає, що велика частина товарів продається на піддонах і високих стелажах. У той же час покупці можуть купувати свіжі продукти Supeco з традиційних прилавків.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або