All Retail
Опубліковано

Євген Клопотенко став бренд-амбасадор ТМ VARTO мережі супермаркетів VARUS

Теги:
Varus
private labels
Фото:
All Retail

Відомий український кулінарний експерт Євген Клопотенко став бренд-амбасадор VARTO — власної торгової марки мережі супермаркетів VARUS.

Контракт з мережею передбачає комплексне партнерство протягом двох років. Це наймасштабніша співпраця Євгена Клопотенко з комерційним брендом.

Мережа супермаркетів VARUS вже представила першу ексклюзивну лінійку продуктів ТМ VARTO, розроблених у співпраці з Євгеном Клопотенко. На сьогоднішній день у продажі зʼявилися спеції в асортименті, вівсяні пластівці, горіх макадамія, кедровий горіх, пекарській папір і фольга. Покупець легко ідентифікує дану продукцію — в новому дизайні упаковки продуктів ТМ VARTO інтегрований та впізнаваний образ кулінарного експерта і візуальні атрибути бренду. У цьому дизайні будуть виконані і всі наступні новинки ТМ VARTO.

«Євген Клопотенко показує всій Україні, що готувати смачно і різноманітно зовсім не складно, тому не варто обмежуватися кількома звичними продуктами і стравами. Ця філософія дуже близька нам і співзвучна з тим, що ми робимо. Продукція ТМ VARTO покликана допомогти клієнтам VARUS по-новому поглянути на приготування їжі. Зробити цей процес максимально легким і комфортним, перетворити його з нудної та повсякденної рутини в захоплююче хобі. Ну, і звісно ж, в фіналі отримати неперевершений результат», — говорить Сергій Чорний, директор з розвитку ВТМ ТОВ «ОМЕГА».

В рамках співпраці Євген Клопотенко розробить авторські рецепти з використанням продукції ТМ VARTO. Також запланована організація майстер-класів та випуск відео-оглядів.

«Ми дуже раді співпраці з VARUS, адже для нас це новий виклик. Цей контракт найбільший в історії нашого проекту, в тому числі і за тривалістювідразу на 2 роки. Наша співпраця з VARUS буде охоплювати медійні та комунікаційні майданчики обох сторін, в тому числі використання бренду у всій лінійці СТМ торгової мережі, що дозволить донести до нашої аудиторії більше корисної інформації від Євгена», -зазначає Олександра Фідкевіч, операційний директор проектів Євгена Клопотенко.

Ідею колаборації кулінарного експерта з торговою мережею запропонувала команда агентства Art Nation Agency, яке розвиває ліцензійну програму бренду Євгена Клопотенко.

«Ми дуже раді, що команди мережі VARUS і Євгена Клопотенко оперативно відреагували на нашу ідею і нам вдалося запустити такий цікавий і масштабний проєкт, адже він містить в собі відчутну користь не тільки для бізнесу, але і для споживачів. Для них Євген Клопотенко створить нові авторські рецепти, традиційно використовуючи прості і доступні інгредієнти, але в нестандартному поєднанні і подачі. Безумовно, це значуща подія на ринку рітейлу України і прекрасний початок 2021 року. Всі сторони з нетерпінням чекають позитивних результатів колаборації», — каже Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або