All Retail
Опубліковано

Українці стали в 1,5 рази частіше купувати онлайн під час локдауна — OLX

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
ubr.ua

Українці на тлі оголошення і введення січневого локдауна стали в 1,5 рази частіше купувати товари в інтернеті, при цьому кількість оголошень зменшилася лише на 1,5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, свідчить аналітика онлайн-майданчика OLX.

Як наголошується в повідомленні аналітичної служби компанії, поширеному в пʼятницю, дані для аналітики враховувалися для періоду з 9 грудня 2020 року (дата оголошення січневого локдауна) по 13 січня 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, коли ніяких обмежень не було.

За вказаний період кількість замовлень онлайн в пʼяти найпопулярніших категоріях зросла на 46%.

Так, категорія «чоловічий одяг» показала найбільший приріст популярності в онлайні, збільшившись в 2,2 рази — до 136,2 тис. замовлень із середнім чеком в 527 грн (в порівнянні з 60,8 тис. замовлень і середнім чеком в 543 грн в 2019году).

Категорія «чоловіче взуття» збільшилася на 94% — до 113,9 тис. замовлень (середній чек 820 грн); «Електроніка: комплектуючі та аксесуари» — на 74% до 130,4 тис. замовлень (середній чек 2,7 тис. грн проти 1,5 тис. грн в 2019 р).

Категорія «смартфони» за вказаний період виросла на 63% до 105,7 тис. замовлень із середнім чеком в 2,7 тис. грн.

У пʼять найпопулярніших категорій в 2020 році потрапили також дитячі іграшки (104,5 тисячі замовлень, середній чек 515 грн), потіснивши аксесуари для мобільних телефонів (65,3 тисячі замовлень і середнім чеком 589 грн).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або