All Retail
Опубліковано

Budhouse Group підвів підсумки роботи за 2020 рік

Теги:
новини ТРЦ
Фото:
stroyobzor.ua

Товарообіг ТРЦ компанії скоротився на 11%.

Відвідуваність

Торгові центри Budhouse Group в 2020 році відвідали 19,4 млн осіб, що на 28% менше, ніж в 2019 році. На 1000 кв. м орендної площі в день, таким чином, припало в середньому близько 480 відвідувачів. Причиною є карантинні обмеження. Це перше за час роботи торгових центрів компанії зниження відвідуваності по відношенню до попереднього року. Найменше зниження відвідуваності було в ТРЦ Fabrika (-23%). У січні-лютому 2020 року відвідуваність ТРЦ традиційно росла, але з березня по грудень кількість відвідувачів різко скоротилася. В середньому відвідувачі були в торгових центрах BHG 7 раз на місяць і проводили 74 хвилини за одне відвідування. Це на 16% менше, в порівнянні з 2019 роком і повʼязано з обмеженням роботи сектора розваг та громадського харчування.

Товарообіг

У порівнянні з 2020 роком, товарообіг торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизився. Якщо в 2018 році середній приріст склав 23,3%, а в 2019 році - 12,8%, то в 2020 році з відомих причин товарообіг скоротився на 11%. Загальний товарообіг торгових центрів BHG в 2020 році склав близько 6,8 млрд гривень. Найменше падіння спостерігалося в ТРЦ Lubava (-2,6%). У той же час середня орендна ставка в 2020 році в працюючі без обмежень місяці в доларах США скоротилася на 4%.

Нові орендарі

У 2020 році середня вакантність у торгових центрах BHG склала близько 0,6% (0,2% в 2019 році). Мінімальна вакантність була зафіксована в ТРЦ Forum Lviv (0,3%). Ротація орендарів зменшилася в порівнянні з 2019 роком і була повʼязана в основному з важкою економічною ситуацією. Всього за рік в діючих торгових центрах було підписано 30 нових договорів оренди загальною площею 6564 кв. м. (40 нових договорів і більше 3000 кв. м в 2019 році). Найбільшими угодами стали підписання в ТРЦ Lubava LC Waikiki і «Будинок Іграшок».

ON-LINE

У 2020 році торгові центри BHG традиційно багато уваги приділяли просуванню он-лайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних он-лайн ресурсах склало 64,5 млн раз (охоплення публікацій в соц мережах, відвідування сайту), що на 79% більше в порівнянні з 2019 роком.

Загальна кількість послідовників в соціальних мережах обʼєктів групи за підсумками року склало 548 тис. чоловік. Приріст за рік склав 19%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Fabrika (+ 36%). Публікації акаунтів обʼєктів компанії охопили аудиторію в 63,3 млн осіб (+ 86%) в 2020 році. Акаунти торгових центрів Forum Lviv і Fabrika Херсон залишаються найбільшими в Україні за кількістю підписників.

Також зростала і активність сайтів торгових центрів. За 2019 рік на сайтах групи було зроблено близько 1,2 млн сеансів (приріст 20% до 2020 року), з яких 684 тис склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів обʼєктів компанії склало 360 тис.

Заходи

У минулому році в торгових центрах Budhouse Group відбувалося набагато менше активностей — всього 211 різних заходів. Це приблизно в 2,5 рази менше, ніж в звичайний рік. Проведення великих заходів було заборонено з огляду на дії карантинних обмежень. Найбільш значущими активностями, які привернули додатковий потік в кожен з ТРЦ, стали Black Friday, Halloween, новорічні свята.

Девелопмент

Протягом 2020 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, який є найдорожчим будинком Києва. В даний час обʼєкт готується до здачі в експлуатацію.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або