All Retail
Опубліковано

Nestle інвестує понад $ 787 млн в відповідальне виробництво кави Nescafe

Теги:
Nestle
Фото:
delo.ua

Швейцарська Nestle SA, один з найбільших в світі виробників продуктів харчування, планує в найближчі десять років направити більше 700 млн швейцарських франків ($ 787 млн) на сталий розвиток свого популярного бренду кави Nescafe, повідомляє Bloomberg.

Це більш ніж удвічі перевищує інвестиції компанії в сталий розвиток за останні десять років, відзначає агентство.

Компанія, зокрема, має намір до 2025 року виробляти 100% кави Nescafe, відстежуючи весь ланцюжок поставок до окремо взятих фермерів, повідомляється в прес-релізі Nestle.

Nescafe буде скорочувати викиди вуглекислого газу своїх постачальників сировини і власних операцій. Компанія також планує використовувати пакувальні матеріали, що не завдають шкоди навколишньому середовищу.

Глава підрозділу по виробництву кави та напоїв Nestle Філіп Навратіл зазначив, що програма має три пріоритети: «збільшення доходів фермерів, скорочення викидів вуглецю і перехід до упаковки, яку можна переробляти». Він уточнив, що компанія продовжує працювати над остаточним обсягом інвестицій.

Nestle має намір досягти нульового рівня нетто-викидів вуглекислого газу до 2050 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або