All Retail
Опубліковано

Nike активно відкриває нові магазини малого формату

Теги:
Nike
Фото:
malls.com

В Орегоні відкрився новий магазин Nike Live, який став четвертим в новому форматі після магазинів в Лос-Анджелесі, Токіо і Нью-Йорку.

Nike продовжує розробляти нову концепцію продажів, досліджуючи способи прямої взаємодії з покупцем і поступово відмовляючись від оптових способів продажу товарів. Четвертий магазин Nike Live, створений в новому форматі, відкрився в місті Юджин, штат Орегон. Місце відкриття магазину вибране не випадково. Саме в Юджині в 1964 році почала свою діяльність компанія, що тоді називалася Blue Ribbon Sports.

Відмінною рисою Nike Live є тісний звʼязок магазинів з історією і культурою того суспільства. Дизайн інтерʼєру та деталізація нового торгового приміщення відображають історію бренду з рідним містом. Наприклад, покупці можуть взяти карту міста з позначеними маршрутами руху, на яких будуть вказані важливі місця для Nike, або купити сувеніри в Університеті Орегону.

Також в оформленні використані історичні фотографії і зображення відомих спортсменів та спортивних заходів, повʼязаних з історією міста. А центральний простір магазину послужить місцем для різноманітних заходів та зустрічей всіх, хто цікавиться здоровим способом життя, в тому числі спортивними заняттями для дітей.

Вперше бренд протестував нову концепцію в 2018 році. Згідно з офіційним повідомленням компанії, вона планує відкрити близько 200 магазинів формату Nike Live по всьому світу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або