All Retail
Опубліковано

Beyond Meat і PepsiCo домовилися про співпрацю в продажі закусок і напоїв на основі рослинного білка

Теги:
PepsiCo
Фото:
bloomberg.com

Акції виробника мʼяса злетіли більш ніж на 30%.

Американський виробник рослинного мʼяса Beyond Meat і компанія PepsiCo оголосили про створення спільного підприємства з продажу закусок і напоїв на основі рослинного білка, передає CNBC.

Партнери працюватимуть через нову компанію The PLANeT Partnership. Умови угоди не розкриваються.

«PepsiCo представляє для нас ідеального партнера в цьому захоплюючому починанні, що має глобальне охоплення і важливість», — зазначив СЕО Beyond Meat Ітан Браун.

Після відкриття торгів 26 січня акції Beyond Meat підскочили більш ніж на 36%, виходить з даних біржі Nasdaq. На піку їх вартість сягала $ 227 за папір. В ході торгів вартість акцій відскочила до $ 186 на закритті.

Відзначається, що на Beyond Meat припадає близько 13% категорії «альтернативного» мʼяса в США.

Компанія Beyond Meat — один з перших і найвідоміших виробників штучного мʼяса на основі рослинного білка. Компанія була заснована у 2009 році. На ранньому етапі в компанію інвестував співзасновник Microsoft Білл Гейтс. Весною 2019 року виробник має рослинного мʼяса провів IPO, зумівши залучити $ 241 млн.

У листопаді 2019 року Beyond Meat вийшов на український ринок. Компанія продає свою продукцію як в роздробі, так і ресторанам.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або