All Retail
Опубліковано

У 2024 року вартість польського ринку електронної комерції наблизиться до 100 млрд. злотих

Ринок електронної комерції в Польщі, за винятком продуктів харчування і напоїв, в 2019 році склав 36 млрд. злотих, а в 2024 році його вартість може навіть досягти 95 млрд. злотих. Ключовим фактором, що прискорив його розвиток, була, звичайно ж, пандемія, яка збільшила вартість ринку до 57 млрд. злотих у 2020 році (зростання на 56%).

Це оцінки, опубліковані компанією InPost. Як джерело компанія вказує власні дані і ринкові звіти. Представлені прогнози сміливі і не обовʼязково повинні збуватися, але якщо вони відбудуться, це означатиме, що Інтернет буде відповідати за все більшу частину «комерційного пирога» у Польщі.

Згідно з цими прогнозами, ринок електронної комерції в Польщі в 2021 році зросте лише на 4 млрд. злотих проти феноменального росту на 21 млрд. злотих у 2020 році. Стрибок у 2022 році досягне 11 млрд. злотих, через рік буде такий же, а в 2024 році ще більше — 12 млрд. злотих.

Все це склало б 95 млрд. злотих вартості ринку електронної комерції в Польщі в 2024 році, і це без врахування продуктів харчування та напоїв. Можливо, що після додавання цієї категорії товарів можна буде перевищити символічний барʼєр у 100 млрд. злотих — передає WH.pl

Важко передбачити, як довго триватиме пандемія і як швидко буде розвиватися електронна торгівля в Польщі. Однак дані, представлені InPost, показують, що позитивний вплив коронавірусу на електронну комерцію наблизить її до 30%-ної частки в загальному обсязі продажів непродовольчих товарів в Польщі. Відповідно до представленого прогнозу, в 2024 році вона складе 29,2%. Для порівняння, в 2010 році Інтернет відповідав за всього лише 4,7% продажів непродовольчих товарів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або