All Retail
Опубліковано

Майже 80% поляків з доступом в Інтернет купують онлайн

У 2019 вартість польської електронної комерції склала 50 млрд. злотих, а в цьому році прогнозувалося зростання приблизно на 20%. Однак пандемія коронавірусу сильно змінила ситуацію на ринку.

Спостерігається зростання відвідуваності інтернет-магазинів, тому вартість ринку електронної комерції в цьому році може бути набагато вище, ніж очікувалося спочатку. Компанія Expert Sender вивчила звички польських інтернет-покупців в 2020 році.

7 з 10 поляків здійснюють покупки в Інтернеті. Кожен десятий з них робив це нетривалий час, а кожен пʼятий — навіть кілька разів на тиждень. Половина покупців витрачають більше 300 злотих на місяць — передає WH.pl

79,6% поляків, що мають доступ в Інтернет (за даними Gemius, це 84,9% населення), роблять покупки в Інтернеті. 11,2% людей займаються цим недавно — менше 12 місяців. Це показує реальне зростання популярності електронної комерції в Польщі.

17,1% респондентів роблять покупки в Інтернеті кілька разів на тиждень, а 4,1% роблять це щодня. 6,6% купує на невеликі суми, не більше 50 злотих на місяць, а 49,8% витрачає більше 300 злотих (8,20% витрачають більше 1 тис. злотих на місяць).

Інтернет-покупців в основному відлякує навʼязлива, часто повторювана і недоречна реклама. Тому правильна конфігурація рекомендацій стосовно товарів і їх більш стримане і персоналізоване подання набагато важливіше, ніж здається. Також варто подбати про те, щоб максимально розширити UX-дизайн інтернет-магазину і зробити варіанти завершення покупки більш привабливими, надавши більше варіантів оплати та доставки товарів.

Поляки неохоче купують в Інтернеті спеціалізовані товари, що вимагають професійної консультації. Якщо ви пропонуєте такі товари в своєму інтернет-магазині, надайте покупцям можливість простого контакту з експертом, бажано по декількох каналах звʼязку одночасно (електронна пошта, соціальні мережі, чат, телефон).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або