All Retail
Опубліковано

Епіцентр поділився деталями троллінгу ІКЕА

Теги:
IKEA
Епіцентр
Фото:
Marketing Media Review

1 лютого шведський рітейлер ІКЕА відкрив свій перший магазин в Києві. Без тролінгу ця подія не обійшлася. Цього разу жартував Епіцентр.

Національна мережа торгових центрів вирішила привітати шведів безпосередньо біля ТРЦ Blockbuster Mall, поруч з яким розміщений білборд в корпоративних кольорах і стилістиці ІКЕА: «Є IDEЯ і є рішення! В Епіцентрі є все!». Нагадаємо, що раніше про гуморні білборди повідомив Олександр Барабошко в своєму Facebook.

На вході в торговий центр і безпосередньо перед магазином ІКЕА промоутери, без будь-якого брендингу, роздавали всім охочим маски з написом «В Епіцентрі є все!». Скористалося пропозицією досить багато відвідувачів, і незабаром Епіцентру в ІКЕА стало досить багато.

«Це було жартівливе привітання. Насправді ми дуже раді, що ІКЕА нарешті відкрила перший магазин в Україні. Тепер в українських споживачів буде можливість порівняти якість і асортимент товарів і сервісних послуг в мережі ТЦ Епіцентр» - повідомила пресслужба мережі Епіцентр.

Також в Епіцентрі відзначили, що частка товарів в категорії «товари для дому» в структурі продажів мережі становить 10-15%. Компанія щорічно відкриває 10-15 нових ТЦ по всій країні.

Реакція ІКЕА на вітання конкурента поки невідома.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або