All Retail
Опубліковано

«Почалося, б...». Касирку NOVUS звільнили за відмову говорити з клієнткою українською мовою

Теги:
NOVUS
Фото:
All Retail

У київському супермаркеті NOVUS касирка відмовилася говорити із клієнткою українською мовою. Касирку звільнили після того, як на неї поскаржилися.

Про це повідомляє видання Kyiv Media із посиланням на повідомлення киянки Анни Сокіл на її сторінці у Facebook. На цей час її повідомлення не доступне для широкої аудиторії. Видання опублікувало його скріншот.

Інцидент стався ще 22 січня, але набув розголосу лише зараз.

Згідно з повідомленням Анни Сокіл, у відповідь на прохання говорити українською мовою, касирка відповіла нецензурно: «Почалося, б…».

«За що ваш HR-менеджер отримує заробітну плату? Чи ви маєте бажання принижувати українців? Так у вас це не вийде», — обурилася Ганна Сокіл.

Вона також опублікувала фото чека із супермаркету NOVUS на вул. Златовустівській у Шевченківському районі Києва і зажадала покарати касирку Оксану Семчук

Видання Kyiv Media поспілкувалося з Ганною Сокіл, яка повідомила, що з нею зв’язалася керівниця магазину NOVUS за адресою Златовустівська 48/5 Ольга Полянічева. Вона написала, що касирці винесли сувору догану, позбавили премії і звільнили, а з іншим персоналом провели профілактичну бесіду. Сокіл також надала скріншот їхньої з Полянічевою переписування.

Kyiv Media звернулося по роз’яснення до мережі супермаркетів NOVUS. Там відповіли, що «щодо наших співробітників були вжиті заходи й проведена роз’яснювальна бесіда про спілкування українською».

Нагадаємо, 16 січня набула чинності норма мовного закону, згідно з якою вся сфера обслуговування в Україні повинна перейти на українську мову незалежно від форми власності.

На прохання клієнта його можуть обслужити іншою мовою, якщо така мова прийнятна для обох сторін.

Крім того, виробники товарів та послуг (а також їхні виконавці та продавці) можуть дублювати будь-якою іншою мовою інформацію про вироби (товари), роботи чи послуги, яка представлена українською.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або