All Retail
Опубліковано

Modivo розширює експансію на український ринок

Modivo, модна платформа преміум-класу, підписана eobuwie.pl SA, почала свою діяльність на іншому європейському ринку. На цей раз все починається з українського домена.

Використовуючи досвід https://www.eobuv.com.ua/, який присутній в Україні з 2016 року, eobuwie.pl запускає на цьому ринку наступний бренд: платформу електронної комерції з одягом преміум-класу. Для цього створено виділений домен на національній мові: https://modivo.ua/.

Таким чином, покупці в Україні отримали доступ до широкого пропозицією — понад 100 тис. товарів від 269 брендів, включаючи італійські, спортивні та повсякденні марки: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors і Liu Jo.

- Продаючи взуття та аксесуари на українському ринку, ми довели, що можемо гарантувати широкий доступ до провідних брендів. У той же час ми надаємо ряд послуг, повʼязаних з швидкою доставкою та дружньою політикою повернення, — коментує Марцин Гжимковскі, президент eobuwie.pl SA

Modivo надає комплексні послуги для 13 закордонних ринків. Сертифікат AEO, яким володіє компанія, забезпечує ряд поліпшень в веденні транскордонного бізнесу, в тому числі: меншу кількість перевірок документів та фізичних перевірок і пріоритетний розгляд митних декларацій — передає WH.pl

- Modivo користується великим визнанням серед наших клієнтів і експертів галузі. Ми припускаємо, що Україна — ще один ринок, на якому ми будемо успішно вести бізнес, а продажі одягу будуть поступово збільшуватися, — додає Марцін Гжимковскі.

В даний час Modivo доступний в Польщі, Румунії, Чехії, Болгарії, Греції, Німеччини, Франції, Хорватії, Литві, Словаччині, Угорщині, Україні та Італії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або