All Retail
Опубліковано

Точка зору: чому в Молдові немає мереж продуктових дискаунтерів

Теги:
FMCG

У Молдові погано приживається формат продовольчих дискаунтерів.

Одна з причин — оптові поставки ходового асортименту занадто дорогі, мало хто з молдавських рітейлерів «закуповується про запас» і, при цьому готовий миритися з неминучими втратами. Більшість працює «з коліс» — навіть ті роздрібні мережевики, які мають у своєму розпорядженні власні холодильні склади.

Як повідомили EastFruit керуючі великих мереж супермаркетів, їх партнери, імпортери-посередники ( «консолідатори» ) не хочуть займатися логістикою і розвозити продукцію по роздрібних торгових точках клієнтів. Знову-таки — витрати занадто високі.

Тим часом, в останні кілька років в молдавському ритейлі намітилася тенденція: навіть великі мережі відмовляються від формату «один великий супермаркет на весь мікрорайон міста» на користь «внутрішньоквартального маркету крокової доступності». При цьому, природно, такі торгові точки не здатні прийняти і продати велику кількість габаритної продукції, в тому числі — фруктів і овочів. А «консолідатором» - постачальникам не вигідні дрібнооптові замовлення.

У підсумку, регулярні поставки «консолідатори» здійснюють лише у великі розподільні центри рітейлерів. Причому великими партіями, обсяг яких варіює, в середньому, від 10 тонн і вище.

Разове постачання в межах 1-5 тонн здійснюється «самовивозом» замовника-покупця. Ціна такої продукції все одно висока, так як націнка оптовика-посередника в таких випадках зазвичай перевищує 50%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або