All Retail
Опубліковано

Продовольчий роздріб України: рекордна експансія, нові рітейлери й мережі, що закрилися — у свіжому випуску журналу All Retail

Випущено другий в поточному році номер журналу All Retail.

У ньому ми детально описали про те, яким був продовольчий роздріб у 2020 році. Зокрема, ми виділили основні тенденції кількісного розвитку ринку food-рітейлу: тренди, лідерів, а також найбільш привабливі регіони. Який головний підсумок всього цього? 2020-ий рік — це рекордні показники відкриттів нових магазинів за всю історію сучасного роздробу в нашій країні.

Плавно переходячи до іншої — не менш цікавої теми — ми поспілкувалися з закарпатським виноробом Владом Чопаком і дізналися багато тонкощів про розвиток його винного бренду Čopak Wine. Також наш співрозмовник розповів, чому не планує реалізовувати свій продукт на полицях мережевих магазинів, і відверто виклав свою думку про багато іншого. «Градус» в інтервʼю вийшов досить високим.

У рубриці «Думка» ексклюзивно для All Retail Денис Піддубський поділився своїми думками з приводу причин закриття торгових мереж. Скорочення числа магазинів і штату, борги перед постачальниками або орендодавцями — це лише верхівка айсберга перед тим, як мережа піде в забуття. Сам же експерт з 10-річним досвідом роботи в АТБ, знайшов для себе перспективи в мережі VARUS.

Три ознайомлювальних абзаци зі змісту журналу All Retail — це лише його мала частина. Рубрик і тем у виданні значно більше: «Тренди роздробу», «Інфографіка», «Наше опитування» і навіть «Інновації», де на прикладі SOVA jewelry розписані переваги формату «pick up». І багато іншого ексклюзивного контенту.

Також нагадуємо, що тепер Ви можете оформити підписку на наш електронний журнал AllRetail.ua прямо через сайт. І це стало набагато зручніше — адже Ви можете придбати не тільки підписку на 6 або 12 місяців, але і купити окремий випуск, що Вас зацікавив. Мало того — Ви можете купити навіть окрему статтю з журналу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або