All Retail
Опубліковано

Розважальний рітейл і громадське харчування можуть зайняти до 50% площ в ТРЦ до 2022 р — погляд

Одним із трендів на ринку торгової нерухомості є збільшення ролі розважальних операторів і ресторанів в тенант-міксі торгово-розважальних центрів (shoppingteinement), вважають в компанії NAI Ukraine.

«Не дивлячись на карантинні обмеження, торгова нерухомість визнає, що на сьогодні немає повноцінної заміни операторам розваг і з ослабленням карантину галузь почне відновлюватися. Більш того, за прогнозами світової індустрії, в майбутньому напрямок розваг і нового досвіду будуть займати до 50% площ ТРЦ ", — повідомили в NAI.

У той же час, період жорстких карантинних обмежень в Україні пережили не всі — заявив про закриття Sky Park в ТРЦ Sky Mall, в кінці 2020 року Happylon в ТРЦ Ocean Plaza був замінений мегастор «Антошка» і «Будинок Іграшок», відзначили в компанії.

Згідно з опитуванням NAI, близько 41% відвідувачів ТРЦ в 2020 році відвідували його для проведення часу, відпочинку з друзями та сімʼєю, а також для відвідування ресторанів і кафе. Ще 34% ходили в дитячі розважальні зони торгових центрів.

"Таке проведення часу залишається актуальним, тому притягує відвідувачів і підсилює конкурентні позиції ТРЦ з сильною entertainment складовою", — вказали аналітики компанії.

Крім того, ТРЦ навчилися виконувати карантинні вимоги і одночасно привносити в цей процес розважальну складову для відвідувачів. Так, зазначили в NAI, в торгових центрах Європи і США проводять дезінфекцію приміщень в форматі костюмованих і танцювальних шоу.

Спостерігається також зростання затребуваності ресторанів і кафе, які використовуються відвідувачами як коворкінг. За даними NAI, 25-50% співробітників більш ніж половини опитаних компаній працюють віддалено.

«Люди «втомлюються» від роботи вдома в дистанційному режимі і хочуть зміни обстановки, що і є стимулом відвідувати зони кафе в ТРЦ, багато з яких відкрили зони коворкінг на європейському ринку, адаптуючись під такий попит", — пояснили в NAI.

Разом зі збільшенням ролі розваг, також розширюється функціональність торгових центрів за рахунок широкого і актуального набору орендарів, розвиток по моделі "все в одному місці".

Як вважають експерти, український ринок рітейлу залишається досить ненасиченим. Незважаючи на швидкі темпи відкриття нових магазинів в Києві в порівнянні з іншими країнами Європи, всього лише 30% рітейлерів з Топ-50 глобальних компаній в світі за підсумками 2020 року представлені на українському ринку, приводять NAI дані National Retail Federation.

Так, за підсумками 2020 року на український ринок вийшли такі бренди, як The Body Shop, Miss Sixty, The Athleteʼs Foot, Vans, F4, Intimissimi Uomo, Ochnik, FLO, Greyder, Fransa b.Young і ін. При цьому зростає перспективність аутлет -напрямку, вважають експерти.

"Ринок fashion-рітейлу в Україні все ще має великий потенціал серед світових брендів, крім того, на ринку відсутні світові лідируючі бренди в категорії взуття, beauty, електроніки та товарів для дітей", — наголошується в дослідженні NAI.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або