All Retail
Опубліковано

NOVUS покращуватиме якість досвіду клієнтів з допомогою рішень SAP

Теги:
NOVUS

Метою проекту є зміна стратегії комунікації з покупцями роздрібної мережі. Команда NOVUS посилює концентрацію на важливих для покупців процесах: релевантні персоналізовані промо для кожного покупця.

Для реалізації бізнес-завдань вибране рішення для автоматизації маркетингу — SAP Marketing Cloud. Партнером з впровадження виступила компанія СT Cloud — партнер SAP. Реалізація здійснювалась у період пандемії — всі роботи проводились у віддаленому режимі.

У компанії Novus існують системи для роботи з клієнтськими даними, аналітикою, чеками та комунікацією. Раніше усі промо-кампанії запускались по сегментах, які формувались виходячи з ролі категорії споживача. Але такий підхід узагальнював клієнтську базу і не приносив бажаного відгуку, що перешкоджало створенню омніканального клієнтського досвіду. Впровадження централізованої системи управління комунікаціями — SAP Marketing Cloud допомогло реалізувати омніканальні комунікації з персоналізованими промо. Рішення з’єднує дані з усіх систем, аналізує промо і формує актуальну пропозицію для кожного клієнта.

«Завдяки впровадженню SAP Marketing Cloud у спеціалістів мережі з’явилась можливість реалізовувати персоналізовані маркетингові комунікації з кожним клієнтом у потрібний час. Такі активності допомагають збільшити кількість учасників з картами лояльності та підвищити ефективність промо-кампаній шляхом нових комунікаційних механік. Налаштовано аналітичну звітність, яка допомагає відстежувати результати кампаній, поведінку сегмента у різні проміжок часу, порівнювати сегменти між собою та їхню поведінку у різних категоріях і магазинах. Завдяки спільній роботі з СT Cloud вдалось врахувати всі особливості роздрібного бізнесу і впровадити рішення і заплановані строки», — поділилась Анна Сидорова, керівник CRM-платформи NOVUS.

Компанія планує і надалі вдосконалювати існуючі алгоритми та налаштовувати нові сценарії з допомогою інтеграції з соціальними мережами, мобільним застосунком і інтернет-магазином. Це допоможе підняти на більш якісний рівень той клієнтський досвід, який отримують покупці.

«Ми раді бути частиною цього проєкту. Наша мета – допомагати провідним компаніям впроваджувати принципово нові методи роботи і якісно покращувати досвід, який отримує споживач, з допомогою сучасних АйТі-рішень. А накопичений досвід у рітейлі та масштабований підхід – допомагає реалізовувати поставлені клієнтом бізнес-завдання та покращувати економічні показники бізнесу у швидкі строки», - сказав Олександр Фінашин, Керуючий директор СТ Сloud. 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або