Rocket запустили рекламну кампанію про ті моменти, коли потрібна доставка їжі
- Фото:
- Marketing Media Review
Після досліджень Banda зрозуміли — на даному етапі нашій людині треба просто пояснити, коли слід викликати Rocket. Щоб упізнавши себе в ситуації з реклами, він точно знав що робити.
Rocket Moments — це моменти життя, коли раптом, терміново, супер-швидко, тут і зараз потрібна їжа. У всіх таке було, та ніхто досі не знав, як це назвати та що з ним робити. Креативники дали їм ім’я та назавжди присвоїли собі. Тепер, коли з похмілля хочеться бургер — це Rocket Moment #13. Коли чекаєш гостей — RocketRocket Moment #4, а коли голодний повертаєшся з роботи — цьому назва Rocket Moment #18 і ніяк інакше.
Ідея ролика — перетворити ці моменти у справжню драму. Передати всю жорстокість похмільного ранку, невимовну тугу за забутим судочком і світлу радість людини, що отримала зарплатню. Для передачі драматизму ролики зняли у кіношному стилі, використовуючи типові мізансцени та кольорові схеми. Режисера вибрали спеціально нерекламного: це був Стас Капралов, чия стрічка «Пік страху» нещодавно дебютувала в прокаті на великих екранах. Так само як і в фільмі, творчий тандем Капралову склав оператор Євген Усанов. Продакшн — shelter.film.
Аутдор продовжив тему Рокет моментів. Максимально їх розтиражвувавши, сервіс доставки зайняв всі можливі поверхні — бігборди, метролайти, вулиці та стіни будинків.