All Retail
Опубліковано

«Грошик» — новий рітейл-проект компанії «Економ Плюс»

Менеджмент запорізького рітейлера «Економ Плюс» тестує новий концепт магазинів.

Як стало відомо All Retail, недавно в Мелітополі Запорізької області відкрився перший продовольчий магазин нової мережі «Грошик». Обʼєкт формату дискаунтер розташований по вулиці Шмідта, 40/2. Торгова площа «Грошика» становить близько 800 кв.м.

Мережа магазинів біля дому "Економ" (ТОВ «ТК «Економ Плюс», Запоріжжя) на кінець 2020 року нараховувала 82 торгових точки, розташованих в 6 областях України. Основний ареал покриття мережі "Економ" — Запорізька область.

«2020-ий рік був важким в економічному плані. Він зумовив зниження доходів населення на тлі збільшення обовʼязкових платежів і роздрібних цін на товари та послуги. Ми почали розвивати «Грошик» як відповідь на запит ринку. Вважаємо, що це те, що зараз потрібно споживачеві, — каже Володимир Матяш, генеральний директор ТОВ ТК «Економ Плюс».

При цьому, як стверджує ТОП-менеджер рітейлера, компанія знаходиться в пошуку ідеальної асортиментної матриці. «Сьогодні ми знаходимося в постійному пошуку постачальників товарів, які готові разом з нами запропонувати людям товари місцевих, регіональних торгових марок за низькими цінами; постачальників, які зможуть запропонувати асортимент товарів, при покупці яких покупцеві не потрібно переплачувати за бренд», — говорить пан Матяш.

Цікаво, що назва мережі «Грошик» співзвучна з відомим польським роздрібним брендом Groszek, що нараховує сьогодні близько 1950 магазинів.

«Економ Плюс» — не перший рітейлер, який в цей непростий, з економічної точки зору, час розвиває формат дискаунтерів в нашій країні. Як ми повідомляли раніше, грунт для можливої експансії в Україні зондує мережу магазинів MERE. Крім того, в Західній Україні нещодавно почала свою діяльність мережа «Дівоцін» (інтервʼю зі співвласником мережі читайте в найближчому випуску електронного журналу All Retail).

джерело: All Retail

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або