All Retail
Опубліковано

X5 перетворює свій флагманський інтернет-магазин в маркетплейс

В 2021 році X5 Retail Group почне трансформацію свого онлайн-гіпермаркету «Перекресток. Магазин будущего» в торгову площадку і планує збільшити асортимент до 112 тис. найменувань товарів.

Російський рітейлер планує, що в асортиментній структурі торговельного майданчика чверть (28 тис. товарів) буде пропозицією експонентів, а 84 тис. — із власної пропозиції — передає WH.pl

На новому сервісі будуть відображатися продукти в категоріях, суміжних з товарами, такими як товари для дітей, товари для тварин, побутова хімія та предмети домашнього вжитку.

Асортимент інтернет-магазину «Перекресток. Магазин будущего» збільшився з 27 тис. артикулів в 2019 році до 50 тис. в 2020 році. X5 планує, що в цьому році інтернет-гіпермаркет працюватиме у всіх містах РФ з населенням більше мільйона чоловік.

Нагадаємо, компанія запустила свій інтернет-магазин восени 2017 року Москві. У 2018 році сервіс вийшов на ринок Санкт-Петербурга. В даний час онлайн-гіпермаркет працює в 12 регіонах, доставка здійснюється з пʼяти dark store (онлайн-замовлення обробляють оптові торговці).

X5 — найбільший рітейлер в Росії за обсягами продажів. За підсумками 2020 року компанія також стала лідером в сегменті електронних продуктів харчування з часткою ринку 12,6%. Крім онлайн-гіпермаркету, X5 розвиває експрес-доставку з магазинів «Пятерочка» і «Перекресток».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або