All Retail
Опубліковано

Мережі «Сільпо» дозволили придбати супермаркети «Фуршет»

Теги:
Сільпо
Фуршет
експансія
Фото:
theverge.com

Антимонопольний комітет дозволив компанії "Сільпо-Фуд" купити мережу супермаркетів "Фуршет".

Про це повідомили агентству «Інтерфакс-Україна» в прес-службі Fozzy Group.

"Сільпо-Фуд" досягла попередньої угоди з мережею «Фуршет» про можливість передачі в управління «Сільпо-Фуд» частини супермаркетів "Фуршет".

Повідомляється, що учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.

Так, після аналізу діяльності учасників у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам’янському, Кам’янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі і Кропивницькому, АМКУ ухвалив рішення, що частки учасників на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 року не перевищують 30%.

Таким чином, АМКУ ухвалив рішення, що заявлена концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України і надав відповідний дозвіл.

Згідно з інформацією на сайті «Фуршет», до теперішнього часу в мережу входять 25 магазинів в різних регіонах країни, в тому числі 11 — у Києві.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або