All Retail
Опубліковано

Alibaba повалена з престолу!

Китайська платформа електронної комерції Pinduoduo опублікувала повідомлення, в якому передає річну кількість активних покупців в 2020 році. Це більше, ніж число, заявлене Alibaba. Таким чином, майже невідома компанія, яка управляє торговельною площадкою, що спеціалізується на харчових і сільськогосподарських продуктах, скинула в цьому відношенні впізнаваного гіганта китайської і світової онлайн-торгівлі.

Згідно з даними, опублікованими Pinduoduo, в минулому році кількість активних користувачів платформи електронної комерції компанії збільшилася на 57 млн., досягнувши приголомшуючого значення в 788,4 млн. Оскільки платформа Alibaba раніше оголосила, що в 2020 році кількість активних користувачів склала близько 779 млн., це означає, що за цим параметром Pinduoduo перевершила свого знаменитого конкурента.

Кількість користувачів, що здійснюють покупки хоча б раз на місяць, також вражає — це показник залученості, який використовується цією платформою — він склав 719,9 млн. — інформує WH.pl

Квартальна виручка компанії в період жовтень-грудень 2020 року збільшилася на 146% і досягла 26,5 млрд. юанів, або трохи більше 4 млрд. доларів.

Плани розвитку Pinduoduo зосереджені, зокрема, на в агропродовольчому секторі. Компанія буде інвестувати в технології виробництва і переробки продуктів харчування, підтримуючи вітчизняне сільськогосподарське виробництво і підвищуючи стійкість ланцюжка поставок харчових продуктів в Китаї. Інвестиції повинні включати, серед іншого, такі області, як альтернативні білки, продовольча безпека і високоточне землеробство.

"Ми сподіваємося, що на наступному етапі Pinduoduo стане найбільшою в світі платформою для продажу сільськогосподарської продукції та продуктів харчування, що зробить продукти з усього світу доступними для наших користувачів", — сказав Чен Лей, президент і генеральний директор Pinduoduo.

У 2020 році споживачі на платформі електронної комерції компанії придбали сільськогосподарської продукції на суму понад 270 млрд. юанів, або понад 40 млрд. доларів. Це удвічі більше, ніж роком раніше.

"Pinduoduo — це виключно мобільна платформа, яка обʼєднує мільйони сільськогосподарських виробників і споживачів по всьому Китаю. Місія компанії — залучити підприємства та споживачів в цифрову економіку, завдяки чому місцеві спільноти зможуть отримати вигоду із зростаючої продуктивності і отримати зручний доступ до ринку" — йдеться на корпоративному сайті компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або