
Vodafone Retail за період карантину наростила частку в онлайні до 20%
Дочірня компанія оператора мобільного звʼязку "Vodafone Україна" Vodafone Retail в 2020 році наростила частку в онлайн-продажах на 10 процентних пунктів — до 20%.
Як наголошується в аналітичному звіті компанії по ринку смартфонів в Україні, в 2020 році зростання онлайн продажів спостерігалося не тільки в містах-мільйонниках, але і в невеликих населених пунктах, що оператор повʼязує з розширенням географії 4G покриття по всій Україні.
Карантинні обмеження суттєво змінили ринок. У 2020 році компанія сфокусувалася на продажах через інтернет магазин: розширила асортимент, удосконалила роботу з сервісами доставки, оптимізувала ряд внутрішніх бізнес-процесів і як результат — частка онлайн покупок за рік виросла до 20%.
"Омніканальність важлива. Є люди, які, навіть купуючи в онлайні, хочуть прийти в оффлайн, забрати свій товар і до нього ще щось докупити. Тому ми бачимо, що розвиток онлайну буде, але він не перекриє оффлайн-торгівлю", — коментує роботу ритейл-мережі директор Vodafone Retail Олена Мироненко.
За її словами, в даний час в мережі Vodafone Retail 500 монобрендових магазинів, і цю кількість компанія планує зберегти до стабілізації ситуації, виходу світу з глобальної хвилі пандемії, а згодом розгляне можливість розширення мережі.
У 2020 році частка смартфонів з екраном 6 і більше дюймів зросла до 81%, в якості операційної системи лідирує Android в співвідношенні 98% до 2%.