All Retail
Опубліковано

H&M повідомляє про падіння продажів більш ніж на 20%

Теги:
H&M
Фото:
All Retail

Через блокування в різних країнах понад 1800 магазинів шведського рітейлера були закриті протягом зимових місяців.

H&M повідомляє про свої результати в звіті за підсумками першого фінансового кварталу. Станом на кінець лютого 2021 року збиток рітейлера склав близько 160 мільйонів доларів. Для порівняння, прибуток за той же період минулого року склав 290 мільйонів доларів.

Основною причиною зниження доходів називають негативний вплив пандемії. Компанії довелося закрити понад третину своїх магазинів через карантин по всьому світу, що становить понад 1800 торгових точок. Закриття такої кількості магазинів призвело до падіння продажів рітейлера на 21% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 4,58 мільярда доларів.

Незважаючи на складну ситуацію в цілому, представники H&M з оптимізмом дивляться на поточний стан компанії. Згадані й позитивні приклади деяких країн, зокрема Австрії, де більшість магазинів залишалася відкритою. Китай, де H&M управляє більш ніж 500 магазинами, був єдиним з 10 найбільших ринків, на якому в першому кварталі було зафіксовано зростання продажів. Однак така ситуація на китайському ринку навряд чи збережеться. Аналітики прогнозують падіння продажів компанії в Китаї через коментарі H&M про примусову працю в регіоні Сіньцзян.

За словами Хелени Хелмерссон, виконавчого директора групи, цитованої Financial Times, компанія значно збільшила свої інвестиції в цифрові платформи під час пандемії, тому «тепер ми можемо краще звертатися до клієнтів там, де вони хочуть з нами зустрічатися». Інтернет-продажі стали ключовою областю зростання для роздрібних мереж на тлі зниження активності фізичних магазинів. Онлайн-продажі зросли на 57% в першому кварталі в порівнянні з минулим роком.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або