All Retail
Опубліковано

Українці відмовляються від базарного сиру на користь магазинного

Теги:
молочна продукція
Фото:
agroportal.ua

Випуск всіх свіжих молокопродуктів, крім сиру, за два місяці поточного року виявився менше торішнього рівня.

Як говориться в повідомленні «Інфагро», можливо, позначаються високі ціни, хоча виросли вони і незначно. Збільшувати ціни зараз наважуються небагато операторів.

В кінці березня, в основному, фігурують такі цінові рівні:

- молоко 2,5%, плівка — 24,0-26,0 грн/л;

- кефір 2,5%, плівка — 28,5-30,0 грн/л;

- сметана 15%, плівка — 64-70 грн/кг;

- сир 9% — 110-124 грн/кг.

"Виробники, можливо, ще спробують трохи підняти ціни на травень. Хоча такого сплеску попиту, як навесні минулого року, не буде. Українські споживачі вже звикли до всіляких локдаунів і не роблять стратегічних продуктових запасів", — відзначають аналітики.

У лютому в Україні помітно скоротився випуск кисломолочних продуктів (-3% до лютого 2020 року, до 35,5 тис. т), молока розлили теж на 3% менше (38 тис. т). А ось виробництво сирної продукції незмінно зростає. У лютому випустили майже 8 тис. т, що на 11% більше торішнього показника.

"Насправді споживання сиру в країні навряд чи зросло, просто багато українців відмовляються від базарного сиру на користь магазинного. У квітні виробничі показники особливо не виростуть через Піст, а ось в травні можна розраховувати на відчутне збільшення продажів товару і, відповідно, випуску всієї продукції ", — вважають експерти.

Тенденції ринку свіжих молокопродуктів в Україні формує десяток операторів, зазначають фахівці. У перспективі лідери будуть збільшувати свою частку, витісняючи з ринку дрібних регіональних виробників.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або