All Retail
Опубліковано

«Фокстрот» в 2021-2022 рр. модернізує 20 магазинів і відкриє 9 нових

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Рітейлер побутової та електронної техніки "Фокстрот" модернізує 20 і відкриє девʼять нових магазинів в сучасному форматі в 2021-22 рр.

Про це повідомив виконавчий директор Фокстрот Олексій Зозуля агентству "Інтерфакс-Україна".

"Минулий рік був складним і одночасно цікавим на виклики. Ми навчилися працювати в мінливих умовах, жити в новій реальності. Всі усвідомили, що той бізнес сильніший, який має рівнозначно сильні позиції як в офлайні, так і в онлайні. Тому, зміцнившись в діджіталі, ми продовжуємо розширювати мережу ", — сказав він.

Одна з найбільших торгових мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на квітень 2021 року охоплює 163 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м

Топ-менеджер повідомив, що на початку квітня була відкрита нова локація мережі в одеському ТРЦ Fontan Sky center. Загальна площа магазину — 784 кв. м, торгова — 599 кв. м з фірмовим сервісним хабом.

За словами Зозулі, в Києві до відкриття готуються декілька магазинів "Фокстрот". У ТРЦ Blockbuster Mall магазин буде розташований на другому поверсі з розширеною вхідною зоною і фірмовим сервісним хабом, його загальна площа складе 960 кв. м, торгова — 777 кв. м. Ще один "Фокстрот" відкриється в ТРЦ "РайON", загальна площа — 905 кв. м, торгова — 747 кв. м.

У ТРЦ Respublika Park загальна площа нового магазина становили 1450 кв. м, очікувана дата відкриття — четвертий квартал 2021 року.

У Харкові відкриття повноформатного магазину електроніки загальною площею 1411 кв. м в ТРЦ Karavan Mall заплановано на літо 2021 року. Договір оренди підписаний між мережею Фокстрот і компанією DCH Infrastructure & Real Estate в березні.

Як повідомлялося раніше, в 2020 році приріст продажів мережі електроніки "Фокстрот" на ринку склав 20%, а частка онлайн-продажів подвоїлася. Також в два рази зросла частка послуги самовивозу інтернет-замовлень з будь-якого магазину мережі, а лояльна аудиторія виросла з 9,5 до 11 млн покупців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або