All Retail
Опубліковано

Під час коронавірусної кризи очікування від брендів зростають

Практичність і реалістичність, допомога у повсякденному житті – цього найбільше очікують українці від брендів під час пандемії (56%).

Про це свідчать дані дослідження Kantar online TRACK. Опитані також вважають, що бренди мають знижувати тривогу та намагатися зрозуміти те, що турбує споживачів (36%), бути прикладом і скеровувати зміни (31%).

26% респондентів очікують, що бренди будуть використовувати свої знання для пояснення та інформування, 24% — що вони атакуватимуть кризу та демонструватимуть, як її можна побороти, 22% хочуть бачити бренди оптимістами з нетрадиційним мисленням.

У порівнянні з даними осіннього опитування Kantar COVID-19 Barometer (онлайн, 21-25 вересня, 500 респондентів) очікування від брендів значуще зросли — за всіма позиціями.

Більшість українців вважають, що компанії мають допомагати своїм споживачам знижками й акціями (64%) та піклуватися про здоров’я своїх співробітників, дезінфікувати робочі місця (63%).

Близько половини опитаних очікують від компаній забезпечення гнучкого графіку роботи (46%). 38% респондентів хотіли б, щоби компанії розробили плани щодо захисту постачання послуг або продуктів споживачам.

з даними за вересень, зросла кількість тих, хто вважають, що компанії мають допомагати своїм споживачам знижками та акціями (64% проти 49%), перенести все своє виробництво і заводи в Україну (30% проти 15%) та налагоджувати роботу кол-центрів для спілкування зі споживачами (24% проти 16%).

Лише 15% українців згодні з тим, що з початку пандемії бренди ще більше орієнтуються на споживачів та їхні потреби, 12% – що бренди, які вони зазвичай купують та використовують, ставлять їх та їхні потреби в центр усього, що роблять. Однак, такі показники значущо виросли у порівнянні з даними за осінь (9% та 7% відповідно).

П'ята частина українців (22%) назвали бренди, які з початку пандемії коронавірусу більше піклуються про споживачів – переважно це продуктові магазини, поштові сервіси та сервіси доставки.

 Серед способів піклування назвали такі: 

22% - знижки та акції,

16% - дотримання заходів безпеки,

15% - послуги з доставки,

10% - благодійність,

10% - забезпечення засобами захисту,

6% - якість продукції та обслуговування,

6% - робота онлайн.

 

35% тих, хто назвали бренди, зазначили, що стали користуватися їхніми товарами та послугами частіше. 56% користувалися як раніше, 9% – рідше. 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або