All Retail
Опубліковано

Hugo Boss подвоїть оборот в онлайн-каналі

Компанія Hugo Boss робить свій інтернет-магазин доступним ще в дванадцяти країнах, включаючи Росію, Туреччину та Обʼєднані Арабські Емірати. Німецький бренд одягу хоче подвоїти свій онлайн-оборот за два наступні роки.

У минулому році бізнес електронної комерції Hugo Boss виріс більш ніж на 50% до 221 млн. євро. Однак це не допомогло запобігти спаду через кризу Covid: загальний оборот впав на 31% до 1,95 млрд. євро — інформує dlahandlu.pl

Hugo Boss продовжить розширювати свій бізнес в Інтернеті в найближчі роки. У 2021 році компанія очікує, що онлайн-продажі перевищать 300 млн. євро; до кінця 2022 року виробник модного одягу має намір перевищити 400 млн. євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або