All Retail
Опубліковано

У Німеччині мережа BILLA запустила нову концепцію магазинів

Німецький рітейлер BILLA представив в квітні нову концепцію ультралокальних магазинів самообслуговування для малих населених пунктів під назвою BILLA Regional Box.

Магазини являються боксами площею близько 11 кв. метрів, в яких представлені продукти першої необхідності, а також вироблені місцевими постачальниками — повідомляє belretail.by

Асортимент включає більше 200 найменувань продуктів під маркою BILLA — хліб, випічка, фрукти, овочі, молочні продукти, бакалія, соки, чай, засоби гігієни, засоби для чищення, туалетний папір, мішки для сміття та ін. Представлені також продукти місцевих виробників.

Нескладний і безбарʼєрний доступ дає відвідувачам будь-якого віку зручний, швидкий і інтуїтивно зрозумілий процес здійснення покупок. У магазині немає персоналу, а доступ вільний. Для здійснення покупки немає необхідності встановлювати спеціальний додаток. Розрахуватися за покупки можна картою за допомогою терміналу або готівкою. Продукти просто скануються по штрих-коду як в звичайному супермаркеті.

Поки відкрилися тільки чотири бокси BILLA в каринтійських громадах Мерчах, Флаттах, Бальдрамсдорф і Делл (район Шпитталь-ан-дер-Драу).

У компанії стверджують, що якщо проект стане успішним, то концепція буде поширена на інші муніципалітети в інших федеральних землях.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або