All Retail
Опубліковано

Lidl в Польщі запустив нову концепцію магазину

У польському Ополе відкрився перший дискаунтер Lidl у новій концепції. Це аутлет, де покупці не знайдуть продуктів харчування.

Звичайний дискаунтер Lidl розташовувався на тому ж місці до середини березня. Тепер, після ремонту, покупці знайдуть всередині тільки промислові товари, такі як одяг, взуття, текстиль, електроніка і побутова техніка, а також аксесуари для будинку.

У той же час постійні клієнти Lidl в цій локації не будуть змушені шукати Lidl в іншій частині міста. Це повʼязано з тим, що мережа відкрила новий продуктовий магазин буквально в 100 метрах далі — передає WH.pl

Покупцям пропонується відвідати аутлет зі знижками, які на деякі товари досягають 80% (мінімум 20%). Яскраві помаранчеві наклейки, що інформують про масштаби зниження цін, можна зустріти в магазині практично на кожному кроці, як на стінах, так і на полицях.

Асортимент складається в основному з товарів зі старих колекцій і нерозпроданих залишків. Нова концепція торгової точки дозволить Lidl продавати товари, які не втратили своєї якості, але, наприклад, застрягли на складах.

Нагадаємо, головний конкурент Lidl в Польщі, вітчизняна Biedronka, вже багато років володіє аутлетами. Довгі роки вони працювали під логотипом Towaroteka, а в липні 2018 року було відкрито перший магазин під брендом Biedronka Outlet. Сьогодні під обома логотипами працює 18 торгових точок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або